2012-01-04 Pónijaim immáron chippel vannak ellátva.

09:00-ra volt megbeszélve a találkozó az állatorvossal és a MLOSZ emberével Simon Gáborral. Reggel villám lótakarítás és karám rendezés, mert az előző két napot szolgálatban töltöttem, Hercegék pedig új szokásukat csiszolgatva az istállók elé tojtak szorgalmasan. Mire mindennel kész lettem, magamat is rendbe szedtem, meg is érkezett Simon úr egy régi, fehér opellal, ami számomra azért volt meglepő, mert a telefonbeszélgetéseink alapján egy böhöm terepjáró érkezését vártam, ami nem ismerve akadályt tépi át a vaskapunkat, majd a tulajdonos egy Csák Norisz-os pörgőforgó rúgással száll ki az autóból. Végül is Miskát megkötöttem, hogy ne teszteljük harci tudását az úrnak, majd beinvitáltam felügyelőnket és kitöltöttük a papírokat, amíg megérkezett a Doktornő. Mindenek előtt meg kellett nézni, hogy van e a lovakban chip, mert egy lóban, csak egy lehet, szerencsére nem találtunk kóbor jeleket, ezért folytatódhatott az eljárás. Az állatorvostól kellett egy igazolás, miszerint nem voltak ló közösségben a lovak, amióta a nyári vérvétel történt. Ezt meg is kaptuk és csatoltuk a negatív leletek mellé, így nem kellett még egyszer vérvételnek kitenni a pónikat, és kifizetni még egyszer ezt az összeget. Remélhetőleg a lóútlevelet kiállító irodában is elfogadják a papírokat, ami márciusban fog kiderülni, amikor utánvéttel megérkezik a lóútleveleket tartalmazó boríték. A papírmunka döntő részével meg is voltunk, ezért kivonultunk a lovakhoz, akiknek már amúgy is gyanús volt, hogy takarítás után miért maradt a fejükön a kötőfék, most meg jönnek a kétlábúak, a Doktornő, aki bökdösi általában őket, meg egy szakállas muki, akivel én is kicsit bizalmatlan voltam. Herceget becsuktam, mert Dönci volt az első kiszemelt áldozat, bal oldalon kicsit le kellett borotválni a téli bundát a beültetéshez. Lidocaint kapott helyi érzéstelenítés gyanánt, mert kb. három centi mélyre, az izomba kell kerülnie a jelölőnek. Ez a szuri rögtön nem tetszett Döncinek, idegesen toporgott, majd jöhetett a chip. Olyan gyorsan történt, hogy én teljesen lemaradtam a dologról, csak a ló orrát szorongattam ahogy bírtam. Ellenőrzés következett, majd mehetett a herélt az istállóba ami ellen most nem volt semmi kifogása. Herceg páholyból nézte végig társa műtétjét, ezért tőle elvárhatóan tiltakozott már a borotválás ellen is. Mi az, hogy az ő tökéletes szőrét valami elvetemült emberek elcsúfítják. A lidocaint megkapta őkelme, de még nem hathatott eléggé, mert hiába az orrszorongatás, csak egyre idegesebb lett. Ekkor a felügyelő úr rögzíteni kívánta a csikót fül és torok szorongatással, amit sem én, sem a ló nem preferált, így egy könnyed bokkoló ugrással emberünket a farakás mellé pattintotta. Kicsi a ló, de erős. Hangos méltatlankodások közepette ment ki a kocsihoz egy pipáért, amit szegény Herceg orrára csíptetett, szerencséjére elég ügyesen. A hirtelen lemerevedett póni megkapta a jelölést, majd szabadon engedtük, hagy tombolja ki magát. Ehhez Döncit is kiengedtem, együtt mégiscsak könnyebb feldolgozni az eseményeket. A papírokra feltüntetésre került a chipek száma, ezzel egyenlőre befejeződtek a tennivalók. Ha megjönnek az útlevelek, akkor megint eljön Simon úr, és bejegyez minden azonosító jegyet a lovakról, a Doktornőnek pedig az eddigi és az elkövetkezendőkben történő prevenciós eljárásokat kell feltüntetnie bennük. Mindenkinek kifizettem a járandóságát, majd elköszöntünk. Gyorsan hátramentem, megnéztem a szúrások helyeit, hogy nem vérzik e valamelyik, de semmi rendellenest nem volt tapasztalható. Remélem nem fog begyulladni egyiknek sem. Nagyon izgultam, de túl vagyunk rajta, hivatalosan is be lettek jegyezve a lovacskák, most már minden rendben.

Megint csak nagy köszönet fő szponzorunknak A Férjnek, aki mindezt lehetővé tette.

1 komment

Címkék: chip mlosz

A bejegyzés trackback címe:

https://naphozloval.blog.hu/api/trackback/id/tr113518731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs.eszti 2012.01.04. 20:39:49

Hurrá!! :)
Chuck Norrisnak nem kell a tévéjéhez távirányító. Csak ránéz és az átvált.
Lehet, hogy tényleg C.N.-nak kellett volna jönnie. Ránéz a lovakra és kész is. :)
süti beállítások módosítása