2012-01-22 Dönci pár napja érzékenyen reagál amikor a reggeli takarításoknál a szügyéhez érek, illetve a mellső lábai között kefélem. Először azt hittem fáj neki, vagy fél valamitől, de ma reggel világossá vált, hogy türelmetlenség van a dolog mögött. Olyan ügyesen burkolta tiltakozását ugrálásba, kapálásba, hogy teljesen megsajnáltam, és félve nyúltam az említett területekhez, nehogy véletlenül fájdalmat okozzak neki. Ezt észre is vette a herélt és kihasználta a helyzetet, napról napra fokozta reakcióit. Ma elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad végére járok a titoknak, és alapos lószelídítésbe fogtam. Először csak simogattam, utána jött a puha kefe, majd a vakaró. A vakarót mindig le kellett cserélnem, mert azt valamiért nem tűrte. Mellső lábaival kapált, majdnem lyukat fúrt a betonba. Térdeit simogattam, amíg meg nem állt, majd a másik kezemmel az érzékeny pontokat tapogattam végig. Sokáig gyakoroltuk ezt, a végére megnyugodott, vagy feladta, de sikerült tisztára varázsolni (a napi sáradag eltávolítását értem ez alatt). Kíváncsi vagyok mi váltotta ki belőle ezt az ellenállást. Lehet, hogy csak egyszerűen figyelmetlen voltam, nem hiába a mondás, amit sok nagy lovász mondogat nem véletlenül: "Kis tévedés, nagy hiba."

A bejegyzés trackback címe:

https://naphozloval.blog.hu/api/trackback/id/tr533718418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása